+40 (0)316 300 010
info@issco.ro
Menu 

Solutie completa Contact Center

Solutie completa de Contact Center in Cloud prin care este creata si administrata o buna relatie cu clientii pe multiple medii de comunicare: telefon, SMS, e-mail, chat, www, social media:
  • comunicatii integrate
  • serviciu clienti (Inbound Call Center)
  • solutie eficienta de marketing si vanzari (Outbound Call Center)
  • implementare flexibila (Cloud public, Cloud privat sau in locatia clientului)


Mai multe informatii

Functionalitati:

  • Comunicare pe mai multe medii: telefon, email, sms, www, chat, social media, mail2fax
  • Autoconfigurare IVR
  • Moduri diferite de distribuire conexiuni in coada de asteptare
  • Campanii multiple
  • Sistem de apelare predictiv bazat pe algoritmi avansati
  • Monitorizare apeluri in asteptare
  • Monitorizare agenti
  • Tablou de bord
  • Alerte
  • Script
  • Home Location Register (HLR, posibilitatea de a verifica activitatea unui abonat GSM in baza de date a operatorului)
  • Inregistrare apeluri
  • Integrare API
  • Aplicatii mobile